TÝMOVÝ ROZVOJ
NEBOJTE SE ZEPTAT
METODA 360°
Metoda 360 je zpětnovazební dotazníkový průzkum zaměřený na zhodnocení řídících, komunikačních a osobnostních kompetencí vybraného klíčového pracovníka. Analyzují se shody a rozdíly v odpovědích z různých skupin respondentů (kolegové, nadřízení, podřízení) a v odpovědích samotné posuzované osoby (sebereflexe). Výsledky jsou s fokusní osobou diskutovány a využity pro nastavení plánu dalšího profesního rozvoje.
Jak probíhá příprava a realizace průzkumu M 360?
- Určení fokusní skupiny (osoby, pro něž bude zpětná vazba M360 realizována).
- Design dotazníku (výběr hodnocených kompetencí, formulace otázek a variant odpovědí).
- Vytvoření elektronického prostředí pro správu průzkumu.
- Realizace informační kampaně směrem k fokusní skupině a respondentům.
- Fáze sběru dat a organizačně-technická podpora respondentům.
- Analýza dat a vytvoření výstupní elektronické databáze pro zadavatele (umožňuje další vlastní uživatelské analýzy).
- Vytvoření výstupní zprávy s interpretacemi výsledků.
- Individuální rozhovory konzultanta s fokusními osobami, interpretace výsledků a nastavení osobního rozvojového plánu.