TÝMOVÝ ROZVOJ

 MEZI 4 OČIMA

HODNOTÍCÍ ROZHOVORY

Základní nástroj moderní personalistiky podpoří:

 

  • vztahy mezi nadřízenými a podřízenými
  • proaktivitu zaměstnanců
  • systematický rozvoj lidí i procesů
  • naplňování strategických cílů organizace

Co společně nachystáme a zrealizujeme?

 

  1. Manažerskou metodiku pro periodické provádění hodnotících rozhovorů.
  2. Kompetenční model pro jasnou strukturu hodnocení manažera i sebereflexe zaměstnance.
  3. Seznam pracovních či postojových projevů pracovníka pro každou hodnocenou kompetenci (inspiromat pro hodnotitele).
  4. Standardizované formuláře pro přípravu hodnoceného a pro záznam výsledků hodnocení.
  5. Metodiku pro stanovování rozvojových cílů na další období.
  6. Podpůrný software pro manažery (archivace a porovnávání dat z hodnocení, sledování progresu pracovníka).
  7. Proškolení hodnotitelů pro efektivní poskytování zpětné vazby a vedení hodnotících rozhovorů.

 

metodika hodnocení na míru

proškolený tým hodnotitelů