TÝMOVÝ ROZVOJ
MEZI 4 OČIMA
HODNOTÍCÍ ROZHOVORY
Základní nástroj moderní personalistiky podpoří:
- vztahy mezi nadřízenými a podřízenými
- proaktivitu zaměstnanců
- systematický rozvoj lidí i procesů
- naplňování strategických cílů organizace
Co společně nachystáme a zrealizujeme?
- Manažerskou metodiku pro periodické provádění hodnotících rozhovorů.
- Kompetenční model pro jasnou strukturu hodnocení manažera i sebereflexe zaměstnance.
- Seznam pracovních či postojových projevů pracovníka pro každou hodnocenou kompetenci (inspiromat pro hodnotitele).
- Standardizované formuláře pro přípravu hodnoceného a pro záznam výsledků hodnocení.
- Metodiku pro stanovování rozvojových cílů na další období.
- Podpůrný software pro manažery (archivace a porovnávání dat z hodnocení, sledování progresu pracovníka).
- Proškolení hodnotitelů pro efektivní poskytování zpětné vazby a vedení hodnotících rozhovorů.